خبر فوری

 
رایزنی هیأت آلمانی و دستیار نخست وزیر پاکستان پیرامون همکاری برای مقاومت در برابر اقلیم
کد خبر :1974095297

10:17 1403/03/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آلمان, تغییرات آب و هوایی, دستیار ویژه تغییرات اقلیمی, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه,

طرفین در این نشست به همراه امور مورد علاقه مشترک، در خصوص بخش های مختلف همکاری برای دستیابی به مقاومت در برابر اقلیم و پایداری محیط زیست در پاکستان صحبت کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سباستین پاوست رئیس همکاری های توسعه سفارت آلمان به همراه تیم خود روز جمعه با خانم رومینا خورشید عالم هماهنگ کننده نخست وزیر در مورد تغییر آب و هوا دیدار کرد.

به گزارش وزارت تغییرات اقلیمی پاکستان: طرفین در این نشست به همراه امور مورد علاقه مشترک، در خصوص بخش های مختلف همکاری برای دستیابی به مقاومت در برابر اقلیم و پایداری محیط زیست در پاکستان صحبت کردند.

آقای پاوست با بیان اینکه کشور و سازمان آنها به خوبی از خطرات تغییرات آب و هوایی پیش روی پاکستان مطلع هستند، تمایل خود به همکاری با وزارت تغییرات اقلیمی پاکستان جهت مقابله با چالش های پیش روی آب و هوایی و محیط زیست را ابراز کرد.

در این بین، هماهنگ کننده نخست وزیر پاکستان ضمن قدردانی از هیأت آلمانی، حمایت همه جانبه وزارت برای شروع هرگونه ابتکار عمل که به پاکستان کمک کند تا اهداف توسعه پایدار، به ویژه مربوط به تغییرات آب و هوایی، آموزش، بهداشت، محیط زیست و مدیریت بلایا را انجام دهد، اعلام کرد.

ارسال نظر

 
1