خبر فوری

 
پنجاب: بازداشت 38 عنصر تروریستی به دست نیروهای امنیتی پاکستانی طی ماه جاری
کد خبر :1973896760

13:09 1403/05/08


برچسب ها : پلیس پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی,

طی عملیات های مختلف دایره مبارزه با تروریسم در نقاط گوناگون ایالت پنجاب پاکستان در ماه جاری میلادی 38 تن از عناصر تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| طی عملیات های مختلف دایره مبارزه با تروریسم در نقاط گوناگون ایالت پنجاب پاکستان در ماه جاری میلادی 38 تن از عناصر تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، در عملیات های مختلف اطلاعاتی که در شهرستان های لاهور، رحیم یار خان، ناروال، راولپندی، ملتان، جهنگ، سرگودها، خانیوال، وهاری، بهاولپور، لودهران، بهاول نگر و بکهر صورت گرفت 38 تن از اعضای وابسته به گروه های مختلف تروریستی مورد بازداشت قرار گرفتند.

سخنگوی سی تی دی افزود: یک شبه نظامی وابسته به تحریک طالبان پاکستان از منطقه لودهران و یک فرمانده ارشد گروه تروریستی داعش نیز از منطقه بهاولپور شناسایی و بازداشت شدند، از این تروریست ها مقادیر قابل توجهی مواد منفجره، نارنجک دستی، 29 عدد چاشنی انفجاری، 50 فوت سیم فیوز ایمنی، چندین عدد فشنگ به همراه چند دستگاه تلفن همراه و مقادیری پول نقد کشف و ضبط پردید.

هویت برخی از این تروریست ها به این شرح اعلام شده است: فهیم، وحید، سعود، طاهر، باچه، شاهد، رحمان گل، شیر جان، عمر ایاز و سبحان.

ارسال نظر

 
1