خبر فوری

 
حمله جدایی طلبان بی ال اف به نیروهای ارتش پاکستان در نقاط مختلف بلوچستان
کد خبر :1969534695

11:09 1403/05/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش تمپ, پاسگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کولواه,

شبه نظامیان جدایی طلب بلوچ طی 4 عملیات مختلف نیروهای ارتش پاکستان را در مناطق پنجگور، کولواه و تمپ را مورد حمله قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان جدایی طلب بلوچ طی 4 عملیات مختلف نیروهای ارتش پاکستان را در مناطق پنجگور، کولواه و تمپ را مورد حمله قرار دادند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما در 4 حمله مختلف پاسگاه ها و کاروان نیروهای اشغالگر پاکستانی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 6 نظامی کشته شده و 5 تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان بلوچ امروز بعد از ظهر امروز با کمین در مسیر کاروان نظامی ارتش پاکستان مشتمل بر 4 دستگاه موتورسیکلت در رودکان بخش کولواه از توابع شهرستان کیچ آنها را هدف حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن یک تن دیگر گردید.

وی گفت: همچنین ساعت 5 شامگاه روز شنبه مورخه 20 ژوئیه(30 تیر) ابتدا یک نیروی مستقر در پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه کرک دل گچک را به ضرب گلوله اسلحه تک تیرانداز به قتل رسانده و پس از آن با استفاده از سلاح های خودکار و جدید پاسگاه را نشانه گرفتند که در نتیجه آن یک نظامی دیگر کشته شده و یک تن دیگر نیز زخمی گردید.

سرگرد گهرام بلوچ تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین حوالی ساعت 8:50 یکشنبه شب پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه پل آباد بخش تمپ را توسط سلاح های خودکار هدف حمله قرار دادند که کشته شدن یک نظامی ارتش دشمن و زخمی شدن 2 تن دیگر را در پی داشت.

وی اضافه نمود: در یک حمله دیگر مبارزان ما در ساعت 9 یکشنبه شب پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی را هدف حملات سلاح های خودکار خود قرار دادند که منجر به کشته شدن 2 نظامی ارتش دشمن و زخمی شدن یک نفر دیگر گردید.

سخنگوی بی ال اف ابراز داشت: پس از این حملات، عناصر حکومتی همچون گذشته به سمت مناطق مسکونی یورش برده و برای سرپوش گذاشتن شکست خود اقدام به اذیت و آزار مردم کردند.

وی خاطرنشان کرد: بی ال اف یک ارتش مردمی است که هدف اصلی آن دستیابی به آزادی بلوچستان با مشارکت مردمی است. سازمان ما در چندین جبهه با همراهی مردم موفق به شکست ارتش اشغالگر شده است و در آینده نیز با تحقق آزادی سرزمین بلوچ انتقام ظلم و جنایت علیه ملت خود را از دشمن خواهد گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد، ما در آینده با تشدید حملات خود دشمن را به سزای اقداماتشان خواهیم رساند.

ارسال نظر

 
1