خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان پنجگور
کد خبر :1968028707

10:13 1402/04/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله مسلحانه, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در شهرستان پنجگور را بر عهده گرفت.

حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان پنجگور
کد خبر :1940537730

10:43 1402/02/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان پنجگور را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در شهرستان پنجگور را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 11:30 شب 18 تیر ماه مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در ایستگاه شبکه چیتگان را به وسیله خمپاره هدف قرار دادند که خسارات زیادی برای ارتش دشمن به همراه داشت.

وی افزود: پس از این حمله ارتش اشغالگر پاکستان دچار سردرگمی شد و اقدام به تیراندازی بی هدف به سوی مناطق اطراف نمود.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1