خبر فوری

 
 
آزادی یک تن و ربوده شدن 3 فرد بلوچ دیگر توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :195970359

16:11 1403/04/13


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, جوخه مرگ, شهر تربت, شهرستان آواران, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

همزمان با آزادی یک فرد ربوده شده بلوچ از بند سرویس های امنیتی پاکستان، 3 شهروند دیگر بلوچ به دست نیروهای اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| همزمان با آزادی یک فرد ربوده شده بلوچ از بند سرویس های امنیتی پاکستان، 3 شهروند دیگر بلوچ به دست نیروهای اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شدند.

طبق جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان 2 روز قبل طی عملیاتی در منطقه بازگیر شهرستان خضدار یک شهروند بلوچ به نام سعید فرزند عبدالنبی میراجی را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نمودند.

به گفته اهالی محل، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم با یورش به مغازه وی، او را تحت بازداشت قرار دادند.

همچنین اطلاعات واصله از بخش جهاو شهرستان آواران حکایت از آن دارد که یک جوان بلوچ به نام عبدالله 2 روز قبل توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شده است.

طبق اعلام منابع محلی، عبدالله فرزند عبدالمالک ساکن کورک جهاو که در یک رستوران واقع در منطقه باغ بازار کارگری می کرد توسط راکبان ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت ربوده شده است.

منابع محلی معتقدند این افراد از اعضای جوخه های مرگ تحت حمایت نهادهای حاکمیتی پاکستان بودند.

علاوه بر این نیروهای امنیتی ارتش پاکستان نیز در یک عملیات در منطقه پرپکی از توابع بخش مشکه شهرستان آواران حوالی ساعت 2 بامداد اول ژوئیه سال جاری به خانه شهروند بلوچ به نام داوود فرزند اسماعیل یورش برده و ضمن ضرب و شتم، او را با خود به همراه بردند.

از سوی دیگر یک شهروند بلوچ به نام آصف فرزند قاسم که 14 ژوئن سال جاری(25 خرداد) از منطقه آسکانی بازار شهر تربت ربوده شده بود، پس از گذشت 19 روز از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد گشت.

ارسال نظر

 
1