خبر فوری

 
ژنرال عاصم منیر: مرتبط کردن موج جدید خشونت در غزه با تروریسم، ساده لوحانه است
کد خبر :1958692407

15:50 1402/08/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و فلسطین, رژیم صهیونیستی, سپهبد عاصم منیر, سفیر فلسطین, غزه, فرمانده ارتش پاکستان, نوار غزه,

احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در پاکستان امروز سه شنبه 2 آبان از ستاد فرماندهی ارتش پاکستان بازدید و با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در پاکستان امروز سه شنبه 2 آبان از ستاد فرماندهی ارتش پاکستان بازدید و با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش دیدار کرد.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، فرمانده ارتش امروز طی دیدار با سفیر فلسطین، ضمن ابراز تسلیت درپی جان باختن شهروندان بی گناه فلسطینی در جریان جنگ جاری در غزه، از شکنجه های بی رویه و کشتار عمدی و بی رویه غیرنظامیان بی گناه توسط نیروهای دفاعی اسرائیل در جنگ، ابراز نگرانی کرد.

ژنرال عاصم منیر افزود: حملات مستمر به غیرنظامیان، مدارس، دانشگاه ها، امدادگران، بیمارستان ها و اخراج اجباری فلسطینی ها از غزه جنایت آشکار علیه بشریت است. وی خواستار پایان فوری جنگ، باز کردن گذرگاه ارسال کمک های بشردوستانه، حفاظت از شهروندان و پاسداری از حقوق بشر بین المللی، شد.

فرمانده ارتش پاکستان بر حمایت اصولی پاکستان از کشور مستقل، پایدار و همجوار فلسطین بر اساس مرزهای قبل از 1967 با پایتختی قدس شریف تاکید کرد و تصریح داشت: پاکستان بر این باور است که موج جدید خشونت در غزه نتیجه سرکوب بی امان، نقض مداوم حقوق بشر و هتک حرمت مسجد الاقصی تحت حمایت دولتی(اسرائیل) است و ارتباط دادن آن با تروریسم، ساده لوحانه خواهد بود. نگاه محدود و خودخواهانه به این پرونده به عنوان یک حمله منزوی، دهه ها سرکوب وحشیانه ای را که منجر به آن شد را پنهان می کند.

ژنرال عاصم منیر در ادامه افزود: جامعه جهانی در این مقطع حساس ضمن اقدام برای پایان دادن به استفاده بی رویه و غیرقانونی زور توسط نیروهای دفاعی اسرائیل که منجر به بروز بحران انسانی شده است، از تشویق به تداوم جنایاتی که نقض آشکار کلیه اصول تمدن و رفتار انسانی است، خودداری کنند.

ارسال نظر

 
1