خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد با محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب
کد خبر :1957773813

09:45 1401/10/21


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, فرماندار ایالت پنجاب, لاهور, محمد بلیغ الرحمن, کمیساریای عالی بریتانیا,

دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد در آستانه پایان مأموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با سفر به لاهور با محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو نمود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد در آستانه پایان مأموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با سفر به لاهور با محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو نمود.

محمد بلیغ الرحمان فرماندار ایالت پنجاب پاکستان در این دیدار با تمجید از خدمات و تلاش‌های شایسته کمیساریای عالی بریتانیا در زمان مأموریت وی در پاکستان اظهار داشت: جناب عالی نقش ویژه‌ای در توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و بریتانیا در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه روابط تجاری ایفا کرده‌اید.

وی همچنین نقش فعال کمیساریای عالی بریتانیا در امدادرسانی به آسیب دیدگان در سیل اخیر ناشی از تغییرات اقلیمی در پاکستان و احیای زندگی مردم سیل زده را قابل تقدیر عنوان نمود و برای وی آرزوی موفقیت و پیروزی در مسئولیت‌های آتی نمود.

فرماندار ایالت پنجاب ابراز امیدواری نمود کمیساریای عالی بعدی بریتانیا نیز نقش فعالی در جهت تقویت و مستحکم سازی روابط دوجانبه میان دو کشور ایفا نماید.

در ادامه دکتر کریستین ترنر کمیساریای عالی بریتانیا با ابراز علاقه عمیق و قلبی خود به مردم پاکستان خاطرنشان کرد: خاطرات بسیار خوبی را از پاکستان به یادگار خواهم برد و دوران حضور من در پاکستان بهترین بخش از زندگی حرفه‌ای من خواهد بود.

ارسال نظر

 
1