خبر فوری

 
عبدالعلیم خان: پاکستان خواهان تقویت روابط تجاری با کشورهای آسیای مرکزی است
کد خبر :1956005773

20:30 1403/04/15


برچسب ها : پاکستان و قزاقستان, روابط تجاری, سرمایه گذاری, سفیر قزاقستان, عبدالعلیم خان, وزیر ارتباطات, وزیر ارتباطات پاکستان, وزیر خصوصی سازی پاکستان, وزیر سرمایه گذاری, کشورهای آسیای مرکزی,

عبدالعلیم خان وزیر ارتباطات، خصوصی سازی و سرمایه گذاری پاکستان اظهار داشت: پاکستان قصد دارد روابط تجاری خود را با تمام کشورهای آسیای مرکزی ارتقا دهد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | عبدالعلیم خان وزیر ارتباطات، خصوصی سازی و سرمایه گذاری پاکستان اظهار داشت: پاکستان قصد دارد روابط تجاری خود را با تمام کشورهای آسیای مرکزی ارتقا دهد.

وزیر ارتباطات، خصوصی سازی و سرمایه گذاری پاکستان این سخنان را در گفتگو با یرژان کیستافین سفیر قزاقستان در اسلام آباد بیان کرد.

در این نشست، عبدالعلیم خان بر لزوم ارتباط از طریق هوایی، ریلی و جاده ای تاکید کرد و از کشورهای منطقه خواست تا نقش خود را در تقویت روابط تجاری و اقتصادی ایفا کنند.

ویبیان کرد: قزاقستان از ظرفیت و پتانسیل بندر کراچی برای صادرات خود به دبی استفاده می کند.

در همین حال، سفیر قزاقستان از عبدالعلیم خان وزیر ارتباطات، خصوصی سازی و سرمایه گذاری پاکستان دعوت کرد تا در "مجمع تجارت و لجستیک 12 کشور" شرکت کند.

اولین مجمع حمل و نقل و لجستیک شمال-جنوب در روزهای 29 الی 30 تیرماه (19 و 20 ژوئیه) در بندر آقتاو قزاقستان برگزار می شود.

ارسال نظر

 
1