خبر فوری

 
بازداشت یک تروریست تحت تعقیب نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1954462499

09:59 1402/12/17


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, پلیس ایالت سند, تجزیه طلب, جامشورو, دستگیری تروریست ها, نیروهای رنجرز,

دایره مبارزه با تروریسم از بازداشت یک تروریست سرشناس و تحت تعقیب نهادهای امنیتی پاکستان در شهر جامشورو ایالت سند خبر داد.


سند: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم از بازداشت یک تروریست سرشناس و تحت تعقیب نهادهای امنیتی پاکستان در شهر جامشورو ایالت سند خبر داد.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، در یک عملیات مهم اطلاعاتی در نزدیکی مجتمع مسکونی دانشگاه سند در شهر جامشورو یک عضو ارتش انقلابی سندهو دیش به نام عزیر شاه دستگیر شد.

سخنگوی سی تی دی افزود: فرد دستگیر شده به دلیل مشارکت در عملیات های مختلف تروریستی از جمله انهدام خط راه آهن در منطقه کوتری و ترور هدفمند تحت تعقیب نهادهای امنیتی قرار داشت.

وی تصریح کرد: یکی از همدستان عزیر شاه به نام هالار چانگ به 14 سال حبس محکوم شده است.

در فوریه سال گذشته میلادی نیز یکی از اعضای این گروه تجزیه طلب سندی به نام حنیف ملقب به بلو بادشاه توسط پلیس دستگیر شده بود، وی در بازجویی‌های صورت گرفته به حملات نارنجکی علیه نیروهای رنجرز اعتراف کرده بود.

به گفته پلیس نام این تروریست در فهرست قرمز تروریست‌ها قرار داشت، وی در حملات نارنجکی علیه نیروهای رنجرز در کراچی و مناطق داخلی ایالت سند مشارکت داشت، او در افغانستان آموزش‌های نظامی را فراگرفته است.

ارسال نظر

 
1