خبر فوری

 
دیدار هیئت تجاری ژاپن با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1954067376

14:00 1403/02/19


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, روابط دو جانبه, سرمایه گذاری, سفیر ژاپن, صنعت خودرو, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, وادا میتسوهیرو,

هیئتی از تجار و نمایندگان شرکت های ژاپن به ریاست وادا میتسوهیرو سفیر این کشور در پاکستان، امروز با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با برجسته سازی ظرفیت برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو های الکتریکی در پاکستان، گفت: شرکت های ژاپنی با بهترین فناوری های خود می توانند از این مزیت نهایت استفاده را ببرند.  

به گزارش بخش رسانه ای دفتر نخست وزیری پاکستان: هیئتی از تجار و نمایندگان شرکت های ژاپن به ریاست وادا میتسوهیرو سفیر این کشور در پاکستان، امروز با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کردند.

 نخست وزیر در ادامه اظهارات خود، گفت: کمیته ای برای حل مشکلات شرکت های ژاپنی ای که در حال گسترش فعالیت های تجاری خود در پاکستان هستند، تشکیل شده است. با همکاری تجار ژاپنی و مقامات دولتی پاکستان، این مسائل ظرف یک هفته حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پاکستان و ژاپن دوستان دیرینه هستند، مبادلات تجاری میان دو کشور را مبتنی بر چند دهه عنوان کرد و افزود: زمان آن فرارسیده است تا سرمایه گذاری و تجارت در بخش های مختلف افزایش یابد.

هیئت ژاپنی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تمرکز ویژه محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بر افزایش سرمایه گذاری در پاکستان و سیاست های تجاری دوستانه وی، اعتماد سرمایه گذاران بین المللی و صادرات این کشور افزایش یابد.

ارسال نظر

 
1