خبر فوری

 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با ارتشبد ظهیر احمد بابر فرمانده نیروی هوایی پاکستان
کد خبر :1953609837

09:48 1402/02/29


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, فرمانده نیروی هوایی پاکستان,

حماد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز پنجشنبه با حضور در مقر فرماندهی نیروی هوایی پاکستان با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی دیدار و رایزنی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حماد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز پنجشنبه با حضور در مقر فرماندهی نیروی هوایی پاکستان با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف طی دیدار به بررسی سطح همکاری‌های دوجانبه در امور نظامی و دفاعی پرداختند و نسبت به ارتقای این همکاری‌های تخصصی و فنی میان دو کشور توافق کردند.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان در این دیدار سفیر امارات متحده عربی را از چشم انداز نیروی هوایی پاکستان برای بروز رسانی تمامی بخش‌ها مطابق با استانداردهای روز دنیا از جمله دریافت فناوری هوشمند از کشورهای متحد، توسعه زیرساخت‌ها و نیز بازسازی بخش‌های عملیاتی و آموزشی آگاه ساخت.

وی با اشاره به روابط دیرینه دوستانه میان دو کشور پاکستان و امارات متحده عربی اظهار داشت: روابط دو کشور بر ارزش‌های مشترک مذهبی، فرهنگی و تاریخی استوار است که بیانگر روابط مستحکم میان دو طرف است.

وی افزود: پاکستان جایگاه ویژه‌ای برای مناسبات دیپلماتیک، اقتصادی و دفاعی خود با امارات متحده عربی قائل است، این مناسبات مبتنی بر هماهنگی میان تمام امور مهم از جمله امنیت و ثبات منطقه‌ای است.

ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو در ادامه اظهاراتش بر عزم خود برای توسعه روابط موجود در بخش‌های آموزشی و اتحاد راهبردی و همچنین ارتقای همکاری‌های نظامی نیز تأکید کرد.

در ادامه این دیدار سفیر امارات متحده عربی از پیشرفت‌های نیروی هوایی پاکستان در راستای دستیابی به خودکفایی و نیز توانمندی بالای اعضای نیروی هوایی تمجید نمود.

وی با اطمینان بخشی نسبت به ایفای نقش در جهت توسعه همکاری‌های دفاعی میان دو کشور بر عزم خود برای تقویت روابط میان دو کشور در زمینه‌هایی همچون آموزشی، فناوری‌های بروز دفاعی و صنعت هوانوردی تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1