خبر فوری

 
ائتلاف شوم احزاب سیاسی به نفع عناصر تکفیری
کد خبر :1953413044

10:18 1402/11/16


برچسب ها : ائتلاف, اتحاد, اسلام آباد, افراد تکفیری, انتخابات, انتخابات پارلمانی, پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, لایحه, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, کراچی,

با نزدیک شدن انتخابات مجلس ملی پاکستان، احزاب سیاسی متعددی در حال تلاش برای اتحاد با گروه های تکفیری تروریستی چون سپاه صحابه و لشکر جهنگوی می باشند که این ائتلاف به نفع عناصر تکفیری می باشد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| با نزدیک شدن انتخابات مجلس ملی پاکستان که قرار است در تاریخ 8 فوریه برگزار شود، احزاب سیاسی متعدد کوچک و بزرگ در حال تلاش برای جذب آراء بیشتر از طریق تشکیل ائتلافاتی با گروه های مختلف می باشند.

در همین راستا این احزاب سیاسی که در رأس آنها مسلم لیگ ن، جنبش ملی متحد پاکستان، جماعت اسلامی و جمعیت علمای اسلام ف قرار دارند درحال ایجاد اتحاد با گروه های تکفیری تروریستی چون سپاه صحابه و لشکر جهنگوی می باشند که این ائتلاف به نفع عناصر تکفیری می باشد.

این عناصر تکفیری که حدود دو سال است برای تقویت نفوذ خود در پارلمان با هدف تصویب لایحه ناموس صحابه جهت تشدید فشار ها علیه شیعیان تلاش می کنند، از این فرصت نهایت استفاده را کرده و با آغوشی باز از این اتحاد ها استقبال می کنند.

این ائتلاف ها در حالی صورت می گیرد که این گروه های تکفیری نیز مطالباتی از احزاب سیاسی و نامزدهای انتخاباتی آنها دارند و با ثبت رسمی این درخواست ها، به نفع نامزدهای احزاب سیاسی مختلف کناره گیری می کنند.

در متن توافقنامه رسمی ثبت شده یکی از این کناره گیری ها آمده است: "من مولانا نعمت الله فاروقی نامزد حزب راه حق (سپاه صحابه) از حوزه PS-33 به دستور رهبران خود، به نفع رئیس شکیل احمد جلبانی نامزد انتخاباتی وابسته به GDA اتحاد بزرگ دموکراتیک، با شرایط ذیل، کناره گیری می کنم.

شرایط: 1- تصویب لایحه ناموس اصحاب و اهلبیت 2- تصویب قرارداد تعطیلی عمومی روزهای وابسته به خلفای راشد 3- هرجا بی احترامی نسبت به اصحاب صورت گرفت، در کنار ما خواهید ایستاد 4- شما یا نماینده ای از جانب شما در راهپیمایی ایام خلفای راشد شرکت خواهد کرد  5-هرجا انصاف در حق یکی از اعضای ما اجرا نشد، شما با ما همکاری خواهید کرد.

لایحه ناموس اصحاب و اهلبیت که با هدف تضعیف و تشدید فشار ها برای متوقف کردن مراسمات مذهبی شیعیان در پاکستان صورت گرفته است، به موجب آن هرکس که حتی مطابق با تاریخ و صرف روایت تاریخ خلفا اظهار نظری انجام دهد، عناصر تکفیری با دستانی باز می توانند علیه او پرونده سازی تحت عنوان توهین به اصحاب و اهلبیت انجام دهند که این فرد می تواند محکوم به 10 سال یا حبس ابد می شود.

بخوانید: اتحاد جنبش ملی متحد پاکستان با عناصر تکفیری در کراچی

ارسال نظر

 
1