خبر فوری

 
دیدار هیئت سرمایه گذاران چین با صادق سنجرانی رئیس سنای پاکستان
کد خبر :1953215053

12:05 1402/02/08


برچسب ها : ایالت بلوچستان, بلوچستان پاکستان, بندر گوادر, پاکستان و چین, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, شهرستان گوادر, فناوری اطلاعات, محمد صادق سنجرانی, هیئت چینی,

هیئت سرمایه گذاران چین شامل لین، دان و جوی با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در ساختمان مجلس دیدار و درباره فرصت های سرمایه گذاری بالقوه گفتگو کردند .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت سرمایه گذاران چین شامل لین، دان و جوی با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در ساختمان مجلس دیدار و درباره فرصت های سرمایه گذاری بالقوه گفتگو کردند . هیئت چینی علاقه مندی خود را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان با تمرکز ویژه بر فناوری اطلاعات و زیرساخت ها ابراز کرد.

رئیس مجلس سنا، ایالت بلوچستان من جمله گوادر را به عنوان مناطق امیدوار کننده برای سرمایه گذاری برشمرد و از هیئت برای سرمایه گذاری در این ایالت دعوت کرد. وی به هیأت اطمینان داد که در تسهیل سرمایه گذاری هایشان همکاری کامل را خواهد داشت.

سرمایه گذاران چینی از موقعیت استراتژیک و پتانسیل پاکستان به عنوان مرکز تجارت و سرمایه گذاری  تعریف و تمجید کردند.

گفت‌وگوها بر شناسایی بخش‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری متمرکز بود و هدف آن تقویت همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور و هموار کردن راه برای افزایش همکاری‌ها بود. این هیئت علاقه مندی خود را برای تقویت روابط دوجانبه و افزایش سرمایه گذاری های چین با تمرکز بر شناسایی بخش های بالقوه برای سرمایه گذاری ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1