خبر فوری

 
محمد اورنگزیب: پاکستان متعهد به توسعه روابط با کشور برادر ترکیه می باشد
کد خبر :195250548

15:56 1403/06/07


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تجارت, روابط دو جانبه, سرمایه گذاری, سفیر ترکیه, محمد اورنگزیب, مهمت باچاجی, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد پاکستان اظهار داشت که پاکستان برای گسترش همکاری های دو جانبه با کشور برادر ترکیه از جمله در حوزه های تجارت، سرمایه گذاری و مشارکت تکنیکی مصمم می باشد.


اسلام‎‌آباد: به گزارش راز نیوز| محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد پاکستان اظهار داشت که پاکستان برای گسترش همکاری های دو جانبه با کشور برادر ترکیه از جمله در حوزه های تجارت، سرمایه گذاری و مشارکت تکنیکی مصمم می باشد.

دکتر مهمت باچاجی سفیر ترکیه در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در اسلام‌آباد، امروز با محمد اورنگزیب وزیر دولت فدرال پاکستان دیدار خداحافظی انجام داد.

وزیر فدرال پاکستان ضمن قدردانی از زحمات گرانقدر سفیر، اظهار کرد که مناسبات جاری برادرانه میان دو کشور تجلی از ارزش های مشترک می باشد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر تجارت ترکیه به پاکستان، گفت: این سفر موجب جستجوی راه های جدید مشارکت در بخش های انرژی، کشاورزی، زیرساخت و فناوری اطلاعات شد.

سفیر ترکیه در این بین همکاری و حمایت دولت پاکستان در طول دوران حضور خود را مورد ستایش قرار داد و ضمن تشکر از جانب هیأت تجاری ترکیه از پاکستان، گفت: این تبادلات باعث بهره مندی از ظرفیت های تجاری و سرمایه گذاری دو طرفه می شود.

طرفین همچنین به توافق دوجانبه در زمینه تجارت کالا بین دو کشور اشاره کردند و آن را گامی مهم در جهت افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور به 5 میلیارد دلار دانستند.

ارسال نظر

 
1