خبر فوری

 
 
هلاکت 8 تروریست در عملیات ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی
کد خبر :194596727

13:23 1402/12/28


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, عملیات اطلاعاتی, عملیات نظامی, هلاکت تروریست ها, وزیرستان شمالی,

در عملیات ارتش پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا 8 عضو گروه تروریستی از جمله یکی از فرماندهان سرشناس این گروه به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات ارتش پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا 8 عضو گروه تروریستی از جمله یکی از فرماندهان سرشناس این گروه به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام داشت: نیروهای امنیتی شب گذشته به دنبال دریافت گزارش محرمانه عملیاتی را در شهرستان وزیرستان شمالی آغاز نمودند.

در جریان این عملیات درگیری مسلحانه ای میان تروریست ها و نیروهای امنیتی صورت گرفت که در نتیجه آن 8 تن از عناصر تروریستی از جمله یک تروریست سرشناس تحت تعقیب به نام صحرا ملقب به جانان به درک واصل شدند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، این تروریست سرشناس به دلیل مشارکت در حمله تروریستی 16 مارس در منطقه میر علی وزیرستان شمالی تحت تعقیب نهادهای امنیتی پاکستان قرار داشت.

ارتش پاکستان بر عزم نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با گروه های تروریستی و ریشه کن کردن تروریسم از پاکستان و منطقه تاکید کرد.

لازم به ذکر است در حمله انتحاری عناصر تروریستی به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه میر علی شهرستان وزیرستان شمالی در مورخه 26 اسفند ماه 7 نظامی پاکستانی از جمله 2 افسر درجه دار کشته شدند.

ارسال نظر

 
1