خبر فوری

 
بلوچستان: آزادی دو فرد ربوده شده از زندان، وضعیت وخیم یکی از آزاد شدگان
کد خبر :1941849816

12:55 1403/08/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بندر گوادر, جوخه مرگ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

دو نفر از افراد ربوده شده بلوچ از مناطق گوادر و پنجگور ایالت بلوچستان از بند سرویس های امنیتی پاکستان آزاد شدند که وضعیت عمومی یکی از آنها وخیم گزارش شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو نفر از افراد ربوده شده بلوچ از مناطق گوادر و پنجگور ایالت بلوچستان از بند سرویس های امنیتی پاکستان آزاد شدند که وضعیت عمومی یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، موسی فرزند اقبال که از ایست و بازرسی دورو واقع در نزدیکی بندر گوادر توسط نیروهای امنیتی پاکستانی ربوده شده بود پس از گذشت 11 روز از زندان آزاد شد.

وی روز پنجشنبه  26 مهر ماه به همراه دو تن دیگر از اقوام خود به نام های فیصل و حمزه تحت بازداشت نیروهای امنیتی قرار گرفته بود.

از سوی دیگر یک دانشجوی بلوچ به نام نصیب که پنجشنبه شب در حین تحصن در پنجگور توسط اعضای جوخه مرگ وابسته به نهادهای حکومتی ربوده شده بود از بند این جوخه آزاد شده است، اما طبق اعلام منابع نزدیک به نصیب بلوچ، وضعیت عمومی وی به دلیل شکنجه های صورت گرفته در زمان بازداشت دارای شرایط مساعدی نیست و در بیمارستان بستری شده است.

ارسال نظر

 
1