خبر فوری

 
حملات پلیس و عناصر تکفیری سپاه صحابه به مجالس و دسته‌های عزای حسینی در ایالت سند
کد خبر :194138037

18:35 1402/05/02


برچسب ها : پلیس ایالت سند, حمله, حمله به حسینیه, خیرپور, دسته عزاداری, عزاداران, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تکفیری سپاه صحابه, مجلس عزا,

در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و شهدای والا مقام کربلا، سوگواران و شیفتگان آن حضرت از اقدامات عوامل متعصب نسل برجامانده جنایت‌کار عاشورا در امان نیستند.


سند: به گزارش راز نیوز| در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و شهدای والا مقام کربلا، سوگواران و شیفتگان آن حضرت از اقدامات عوامل متعصب نسل برجامانده جنایت‌کار عاشورا در امان نیستند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تروریست‌های تکفیری سپاه صحابه امروز دوشنبه به محل برگزاری مجلس سوگواری حسینی در روستای رحیم بخش واقع در نزدیکی منطقه جهندو مشایخ از توابع شهرستان خیرپور یورش بردند.

تروریست‌های تکفیری با استفاده از سلاح‌های سرد و گرم عزاداران را مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن چندین نفر از شیعیان دچار جراحت شدند.

هم‌زمان خبرهای واصله از شهر تَندو مستی از توابع شهرستان خیرپور ایالت سند حاکی از آن است که نیروهای پلیس یک ایستگاه محل توزیع آب خنک برای رهگذران که توسط شیعیان راه اندازی شده است را مورد هجوم قرار داده و از توزیع آب ممانعت نمودند.

گفتنی است شهرستان خیرپور ایالت سند به دلیل داشتن مدارس وهابی به مرکز حضور تروریست‌های تکفیری و محل قدرت نمایی گروه‌های تروریستی تکفیری در این شهرستان شده است و پلیس این منطقه تحت نفوذ شدید گروه‌های تکفیری قرار دارد.

بخوانید: اقدامات متعصبانه نهادهای امنیتی پاکستان علیه عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)
 

 

ارسال نظر

 
1