خبر فوری

 
 
تأکید مقامات نظامی پاکستان و عربستان بر توسعه مناسبات نظامی و دفاعی میان دو کشور
کد خبر :1940999583

10:53 1401/10/16


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, ریاض, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سپهبد فهد بن عبدالله المطیر, ستاد مشترک نیروهای مسلح عربستان سعودی, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده نیروی زمینی عربستان سعودی, فیاض بن حامد الرویلی, همکاری دفاعی,

مقامات عالی رتبه نظامی پاکستان و عربستان سعودی در دیدار با یکدیگر بر توسعه مناسبات نظامی و دفاعی و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور در بخش‌های تخصصی تأکید کردند.


ریاض: به گزارش راز نیوز| مقامات عالی رتبه نظامی پاکستان و عربستان سعودی در دیدار با یکدیگر بر توسعه مناسبات نظامی و دفاعی و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور در بخش‌های تخصصی تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ارتشبد سید عاصم منیر احمد فرمانده جدید ارتش پاکستان در جریان سفر رسمی خود به عربستان سعودی روز گذشته با ارتشبد فیاض بن حامد الرویلی رئیس ستاد کل نيروهای مسلح این کشور دیدار نمود.

در این دیدار سطح مناسبات دفاعی و نظامی موجود میان دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بر توسعه این مناسبات و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌های دفاعی و امنیتی تأکید کردند.

فرمانده ارتش پاکستان علاوه بر این با سپهبد فهد بن عبدالله المطير فرمانده نیروی زمینی عربستان سعودی نیز به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

لازم به ذکر است ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده جدید ارتش پاکستان در نخستین سفر خارجی خود به عربستان سعودی سفر کرده است، وی در ادامه سفر دوره‌ای خود به امارات متحده عربی خواهد رفت.

ارسال نظر

 
1