خبر فوری

 
فرودگاه کراچی درحال آماده شدن برای پیوستن به پروژه "مسیر تا مکه"
کد خبر :1940996811

12:17 1402/12/17


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, روابط دوجانبه, فرودگاه کراچی, مکه, هیئت عربستانی, کراچی,

هیئت 12 نفره عربستان سعودی به منظور الحاق فرودگاه جناح کراچی به پروژه "مسیر/جاده تا مکه" از این فرودگاه بازدید کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| هیئت 12 نفره عربستان سعودی به منظور الحاق فرودگاه جناح کراچی به پروژه "مسیر/جاده تا مکه" از این فرودگاه بازدید کرد.

هیئت در بدو ورود توسط معاون وزیر امور مذهبی فدرال و مدیر سازمان حج کراچی مورد استقبال قرار گرفت. هیئت پس از آن از فرودگاه جناح کراچی بازدید کرد.

این هیئت به ریاست نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پایتخت پاکستان، با مقامات سازمان هوانوردی CAA و آژانس تحقیقات فدرال FIA دیدار کرد که در این بین مقامات نیروی امنیت فرودگاه، نیروی مبارزه با مواد مخدر و گمرک هم حضور داشتند.

هدف از سفر هیئت سعودی بررسی مکان های موجود برای ایجاد گیت های عربستان در فرودگاه کراچی جهت تسهیل حجاج پاکستانی است. این پروژه که به منظور تسهیل در امور گذرنامه برای حجاج پاکستانی انجام می شود، در فرودگاه اسلام‌آباد راه اندازی شده است و اکنون این پروژه پس از بررسی های مورد نظر هیئت، در فرودگاه جناح کراچی هم آغاز خواهد شد.

بر اساس این پروژه، زائران کراچی نیز همچون اسلام آباد به عنوان مسافران داخلی به جده خواهند رسید و پس از ورود به جده نیازی به انجام امور گذرنامه نخواهد بود. علاوه بر کراچی، فرودگاه لاهور نیز در این پروژه گنجانده می شود.

ارسال نظر

 
1