خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان در منطقه مند ایالت بلوچستان
کد خبر :1940538678

16:55 1402/10/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, بخش مند, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه مند ایالت بلوچستان یک نظامی پاکستانی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه مند ایالت بلوچستان یک نظامی پاکستانی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما دیروز حوالی ساعت 4 بعد از ظهر پاسگاه نگهبانی اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان در منطقه چکاپ از توابع بخش مند شهرستان کیچ را ابتدا به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار داده یک نظامی پاکستانی را به هلاکت رساندند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما سپس با سلاح‌های سنگین و خودکار به صورت زمینی یورش بردند که منجر به زخمی شدن دو تن از نظامیان دشمن شد و خساراتی نیز به پاسگاه نگهبانی وارد آمد.

وی تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر تداوم حملات خود علیه ارتش اشغالگر تا زمان آزادی بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1