خبر فوری

 
 
حمله بی ال اف به پایگاه درحال ساخت ارتش پاکستان در شهر مند
کد خبر :1938902752

13:00 1402/03/26


برچسب ها : BLF, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, مند,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF در بیانیه ای مسئولیت حمله به پایگاه درحال ساخت ارتش پاکستان در مند را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF روز گذشته (25 خرداد) در بیانیه منتشر شده از این سازمان بیان داشت که شبه نظامیان سازمان بعدازظهر 24 خرداد پایگاه دردست ساخت ارتش پاکستان در منطقه مبارک چات شهر مند شهرستان کیچ را مورد حمله قرار دادند.

براساس بیانیه، ارتش اشغالگر پاکستان برای ساخت این پایگاه نیروی کار از نقاط مختلف بلوچستان و پاکستان به منطقه آورده بود. این گواه بر این است که ارتش دشمن به تنهایی پس از شکست روانی قادر به انجام فعالیت های روزانه در اینجا نیست. به همین دلیل است که او مردم عادی را که از اوضاع بی خبر هستند جمع می کند و از آنها برای ساخت و سازهای خود استفاده می کند.

وی افزود: در این حمله یک خودروی سنگین، خیمه و ماشین آلات در آتش سوختند و دیوارهای درحال ساخت تخریب شدند، درحالیکه نیروی کار به دلیل این که مردم عادی بودند پس از هشدار، رها شدند. ما به چنین غیرنظامیانی هشدار می دهیم که فریب ارتش پاکستان را نخورند و تحت هیچگونه وسوسه ای به عنوان بخشی از ساخت و ساز نظامی در بلوچستان شرکت نکنند.

وی تصریح داشت که مسئولیت این حمله را جبهه آزادی بخش بلوچستان برعهده می گیرد و این حملات تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1