خبر فوری

 
بی ال اف: مسئولیت ترور مجرم ملی به نام نور بخش را برعهده می گیریم
کد خبر :1938899354

14:37 1403/07/23


برچسب ها : BLF, ایالت بلوچستان, بلوچستان, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, ترور, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهرستان آواران,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد که مسئولیت قتل نور بخش جنایتکار ملی ای که نجمه بلوچ را مجبور به خودکشی کرد، برعهده می گیریم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای مسئولیت ترور فردی به نام نور بخش را برعهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ، گفت: شبه نظامیان سازمان با انجام عملیاتی مبتنی بر اطلاعات ارائه شده از سوی یگان اطلاعات سازمان، روز یکشنبه با تیراندازی در بازار محراب گیشکور شهرستان آواران، مجرم ملی به نام نور بخش فرزند عبدالحق ساکن زیک گیشکور از عوامل فعال سازمان های اطلاعاتی پاکستان اشغالگر و نیروی لیویز را به هلاکت رسانده و اسلحه و موتورسیکلت او را ضبط کردند.

سخنگوی این سازمان تجزیه طلب، اظهار داشت: نامبرده از سال های متمادی شهروندان را برای ارائه اطلاعات مجبور به همکاری می کرد. همین شخص به خانم معلم نجمه فرزند دلسرد نیز پیشنهاد همکاری داده بود اما زمانیکه این معلم از ارتکاب چنین عمل شنیعی اجتناب کرد، او را تحت فشار روانی قرار داد که این اقدام باعث شد خانم معلم مجبور به خودکشی در تاریخ 15 مه 2023 میلادی (25 اردیبهشت 1402) شود.

وی در ادامه، گفت: خانواده نجمه روش بی‌فایده روند قضایی پاکستان اشغالگر را در پیش گرفتند؛ هرچند متهم نور بخش و یارانش برای مدتی موقت دستگیر شدند اما پس از چند ماه با فشار سازمان های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده و مجددا با فعالیت در جهت استثمار، اقدامات غیراخلاقی چون آزار و اذیت سرمچار های بلوچ و خانواده های آنها را آغاز کردند.

سرگرد گهرام بلوچ با تضمین اجرای عدالت برای ملت بلوچ، اظهار کرد که ما به هیچ وجه قاتلان فرزندان خود را نخواهیم بخشید. ما همچنین اعلام می کنیم که هرکس با زیرپا گذاشتن سنت های بلوچی، به عاملی برای اجرای نیات شوم دشمن علیه نهضت ملی بلوچ تبدیل شود، دیر یا زود مجازات خواهد شد.

این سازمان در ادامه بیانیه خود از ملت بلوچ خواست تا هرچه سریعتر با نشان دادن افراد شبیه به نور بخش، هرگز از فشار های آنها بیم نداشته باشند. طوری نباشد که سکوت شما مجددا منجر به از دست رفتن جان گرانبهایی همچون نجمه با استعداد شود. این مبارزه تنها برای یک شخص نیست، بلکه برای آینده، بقا و هویت ملت بلوچ است. این مبارزه برای موفقیت همه جانبه نیازمند همبستگی کامل است، بنابراین بر تمامی اقشار بلوچ ضروری است تا به نوبه خود سهمی در این نهضت داشته باشند و قطعا پیروزی در این جنگ ازآن ما خواهد بود.

در پایان این بیانیه با اشاره به این موضوع که جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل این مجرم را برعهده می گیرد، بر عزم این جبهه برای هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر و همدستان آنها برای آزادی سرزمین بلوچستان تاکید شد.  

ارسال نظر

 
1