خبر فوری

 
 
نشست کمیته توسعه مجلس سنای پاکستان با آژانس همکاری های توسعه ایتالیا
کد خبر :1938574606

11:46 1402/08/03


برچسب ها : آژانس همکاری های توسعه ایتالیا, پاکستان و ایتالیا, روابط دوجانبه, مجلس سنای پاکستان,

واحد توسعه مجلس سنای پاکستان با آژانس همکاری های توسعه ایتالیا (AICS) طی نشستی در ساختمان پارلمان پاکستان پیرامون گسترش همکاری های دوطرفه و همسویی دیدگاه‌ها و اهداف مشترک تبادل نظر کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| روز سه شنبه 2 آبان نشستی میان واحد توسعه مجلس سنای پاکستان با آژانس همکاری های توسعه ایتالیا (AICS) در ساختمان پارلمان تشکیل شد که گفت و گوها در این جلسه بر همسویی دیدگاه‌های مشترک و اهداف مشترک بین دو نهاد تأکید داشت.

به گزارش روز سه شنبه بخش رسانه ای مجلس سنا، آژانس همکاری های توسعه ایتالیا در یک پیشرفت قابل توجه، علاقه شدید خود را برای گنجاندن سنای پاکستان در برنامه سال جدید خود، تقویت تلاش های مشترک بین دو نهاد و همچنین گسترش همکاری با پارلمان ایتالیا ابراز کرد.

رئیس واحد توسعه مجلس سنا در این بین ضمن هموار سازی مسیر برای پروژه های بالقوه در بخش های آموزش، تغییرات آب و هوا و دیگر موارد، چشم انداز مشترک را برجسته کرد.

همچنین گفته شد که آژانس همکاری های توسعه ایتالیا و سنای پاکستان قرار است مشارکت خود را به اوج قله های جدیدی  برسانند، از کنفرانس های آب و هوا گرفته تا پروژه های اقتصادی و همکاری برای بهبود پاکستان؛

ارسال نظر

 
1