خبر فوری

 
اسلام‌آباد بر همبستگی پاکستان با ایران تاکید کرد
کد خبر :1938050036

15:21 1403/01/29


برچسب ها : پاکستان و ایران, خواجه محمد آصف, رضا امیری مقدم, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, غزه, فلسطین, مرز مشترک, همکاری دفاعی, وزیر دفاع پاکستان,

وزیر دفاع پاکستان طی دیدار با سفیر ایران، بر همبستگی اسلام‌آباد با تهران تاکید کرد و گفت: تمامی تدابیر لازم برای مدیریت مرزی اتخاذ کرده ایم.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| خواجا محمد آصف وزیر دفاع پاکستان روز گذشته (سه‌شنبه 28 فروردین) میزبان رضا امیری مقدم سفیر ایران، در دفتر خود بود.

وزیر دفاع پاکستان در این نشست اظهار کرد: دو کشور پاکستان و ایران از روابط برادرانه خوشایند مبتنی بر پیوند های چند صد ساله مذهبی و فرهنگی برخوردار هستند.

وی در ادامه مجددا موضع پاکستان نسبت به مسئله فلسطین را ابراز داشته و پیرامون حل مسئله فلسطین و موفقیت در زمینه آتش بس فوری در غزه صحبت کرد . خواجا آصف با مطرح کردن اهمیت کمیسیون مشترک مرزی، تصریح کرد: تمامی تدابیر لازم برای مدیریت مرزی اتخاذ کرده ایم و باید تلاش های مشترک در این زمینه ادامه داشته باشند.

رضا امیری مقدم هم در این دیدار با تعریف و تمجید از توان دفاعی پاکستان، گفت: دو کشور پتانسیل همکاری های بیشتر در زمینه های دفاعی و انرژی را دارند.

مقامات دو کشور ضمن ابراز اطمینان از سطح روابط و همکاری موجود فی‌مابین، عزم خود برای پیشبرد بیشتر آن در بخش های منافع مشترک، تقویت امنیت، مبارزه با تروریسم و ارتباط اقتصادی منطقه ای، ابراز داشتند.

ارسال نظر

 
1