خبر فوری

 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | سرکوب دولتی بار دیگر در پاراچنار افزایش یافته و ارتش پاکستان در تلاش است تا بار دیگر عرصه را بر شیعیان تنگ کند.

بر اساس جزئیات، عناصر تروریستی تکفیری در هفته گذشته، فعالیت های نفرت انگیز و خرابکارانه خود در منطقه پیوار شهرستان پاراچنار ایالت خیبر پختون خوا را بار دیگر کلید زدند.

پیرو اقدامات اشرار و عناصر تروریستی تکفیری در پاراچنار، مردم منطقه پیوار این حوادث تفرقه انگیز را به ارتش و ادارات دولتی پاکستان گزارش نمودند و مانند همیشه هیچ گونه اقدامی از سوی مقامات ذی صلاح صورت نگرفت.

از سوی دیگر، عناصر ناشناس در تاریخ 26 بهمن ماه (15 فوریه) در حوالی روستای پیوار از توابع پاراچنار اقدام به تیراندازی علیه نیروهای امنیتی نمودند که در نتیجه آن استوار دوم رحمان جان باخت و 2 شهروند به نام‌های فدا حسین و تیمور علی نیز دچار جراحت شدند.

در ادامه، سرویس های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان بر اثر کشته شدن یک سرباز ارتش، با استفاده از تجهیزات نظامی و ادوات جنگی اقدام به محاصره این منطقه نموده و تاکنون افراد بسیاری را دستگیر و ناپدید کردند.

یکی از افرادی که توسط سرویس های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان دستگیر و ناپدید شده است، علی عاجز نام دارد.

منابع امنیتی اعلام کردند: در عملیات جستجو و محاصره روستای پیوار، نیروهای امنیتی فردی به نام علی عاجز عضو لشکر زینبیون تحت حمایت ایران را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل نمودند.

مقامات امنیتی پاکستان همچنین از دستگیری مظنونان دیگری از روستای پیوار شهرستان پاراچنار خبر دادند.

ارسال نظر

 
1