خبر فوری

 
 
جان باختن چهار نظامی ارتش پاکستان در حمله مسلحانه تجزیه طلب های بلوچ
کد خبر :1935521971

10:42 1403/03/06


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کیچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های تجزیه طلب مسئولیت حمله به پایگاه نظامی ارتش پاکستان در تجابان از توابع شهرستان کیچ را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در پیامی با اعلام حمله عناصر مسلح این گروه تجزیه طلب به نیروهای ارتش پاکستان در تجابان، تصریح کرد: شبه نظامیان سازمان شب 5 خرداد پایگاه نظامی ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه تجابان شهرستان کیچ مورد حمله قرار دادند که در این حمله 4 نظامی کشته و 5 تن نیز زخمی شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری که تا 20 دقیقه به طول انجامید، شبه نظامیان، پایگاه نظامی را از دو سمت با شلیک راکت، گلوله های آر پی جی و دیگر سلاح های سنگین هدف قرار دادند که در این بین 3 دیده بانی پاسگاه منهدم شدند درحالیکه دو تن از نیرو های نظامی موجود در دیده بانی ها به هلاکت رسیده و 5 تن نیز زخمی شدند. از طرفی دو نظامی دیگر با هدف قرار گرفتن به وسیله سلاح دور برد از پای درآمده و به هلاکت رسیدند.

سخنگوی این سازمان تجزیه طلب بلوچ در ادامه اظهار کرد: دو خودروی پارک شده در محوطه پایگاه نظامی به صورت کامل منهدم شدند؛ دشمن که سعی داشت دوربین های مداربسته را استفاده کند، این دوربین ها نیز توسط نیرو های ما منهدم شدند.

جیئند بلوچ در پایان خاطر نشان ساخت که این حملات تا خروج کامل ارتش اشغالگر از سرزمین بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1