خبر فوری

 
 
وزیر محلی ایالت سند: ادعاهای رسانه‌های خارجی در خصوص زنان ایرانی بر خلاف واقعیت است
کد خبر :1934474150

16:06 1401/10/20


برچسب ها : پاکستان و ایران, حسن نوریان, دولت محلی ایالت سند, سرکنسول ایران در کراچی, شهلا رضا,

سرکار خانم سیده شهلا رضا وزیر امور زنان دولت محلی ایالت سند در دیدار با سرکنسول ایران در کراچی گفت: ادعاهای رسانه‌های خارجی در خصوص وضعیت زنان ایران مبتنی بر حقیقت نیست.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سرکار خانم سیده شهلا رضا وزیر امور زنان دولت محلی ایالت سند در دیدار با سرکنسول ایران در کراچی گفت: ادعاهای رسانه‌های خارجی در خصوص وضعیت زنان ایران مبتنی بر حقیقت نیست.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی پاکستان امروز ظهر به وقت محلی با سرکار خانم سیده شهلا رضا وزیر امور زنان دولت ایالت سند پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص امور مختلف روابط دوجانبه و موضوعات مشترک مورد علاقه به ویژه وضعیت زنان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خانم شهلا رضا در این دیدار ابراز داشت: در جریان سفرهای خود به ایران نقش زنان ایرانی در بخش‌های مختلف جامعه و حضور مستحکم آنان را مشاهده کردم و من از این نظر زنان ایرانی را ستایش می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه در رسانه‌های خارجی علیه زنان ایرانی منتشر می‌شود بر خلاف حقیقت است و کسانی که به ایران سفر داشته‌اند این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

ارسال نظر

 
1