خبر فوری

 
بازداشت 2 تروریست وابسته به آژانس اطلاعاتی هند در کراچی
کد خبر :1934210147

09:50 1403/02/18


برچسب ها : RAW, پلیس پاکستان, پلیس کراچی, دستگیری تروریست ها, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان اطلاعات هند, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

در عملیات پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در شهر بندری کراچی 2 تروریست سرشناس وابسته به آژانس اطلاعاتی هند(RAW) شناسایی و دستگیر شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در عملیات پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در شهر بندری کراچی 2 تروریست سرشناس وابسته به آژانس اطلاعاتی هند(RAW) شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته حسن سردار رئیس پلیس منطقه کورنگی کراچی، پلیس و نهادهای اطلاعاتی در یک عملیات مشترک اطلاعاتی در منطقه صنعتی کورنگی موفق شدند 2 تروریست سرشناس را بازداشت نمایند.

طبق گزارش پلیس، تروریست‌های بازداشت شده خاور حسین فرزند عبدالغنی و جابر فرزند مشتاق نام دارند، از این تروریست‌ها 2 عدد نارنجک دستی به همراه یک قبضه اسلحه کلت 9 میلیمتری و چند عدد فشنگ کشف و ضبط گردید.

در بازجویی‌های اولیه از این عناصر تروریستی مشخص شده است که این افراد مسئولیت شناسایی مأموریت‌های ترور را بر عهده داشته و تمامی تصاویر و جزئیات جمع آوری شده را به خارج از کشور ارسال می‌کردند.

حسن سردار رئیس پلیس منطقه کورنگی افزود: این تروریست‌ها تاکنون صدها هزار روپیه از حساب بانک‌های خارجی دریافت کرده‌اند، بازجویی از این افراد همچنان ادامه دارد که به تکمیل پرونده کمک خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1