خبر فوری

 
 
دیدار هیئت کنسولگری آمریکا با کمیسر شهرستان سکر ایالت سند
کد خبر :193216600

16:41 1402/11/12


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, روابط دوجانبه, سرکنسول آمریکا, سکر, سکهر, کنسولگری آمریکا,

جیمی مولدن معاون سرکنسول آمریکا به همراه هیئتی از کنسولگری آمریکا با فیاض حسین عباسی کمیسر شهرستان سکر ایالت سند در دفتر وی دیدار کرد.


سند: به گزارش راز نیوز| جیمی مولدن معاون سرکنسول آمریکا به همراه هیئتی از کنسولگری آمریکا با فیاض حسین عباسی کمیسر شهرستان سکر ایالت سند در دفتر وی دیدار کرد.

مولدن و هیئت همراه در این دیدار در مورد مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند و کمیسر در مورد وضعیت آموزش، بهداشت، توسعه و سایر بخش های اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.

اعضای جامعه تجاری، سازمان برنامه حمایت روستایی سند (SRSPO)، نمایندگان دانشگاه سکر IBA و سایر مؤسسات دانشگاهی به دیپلمات در مورد وضعیت مؤسسات خود اطلاع دادند که مورد قدردانی معاون سرکنسول آمریکا قرار گرفت.

جیمی مولدن علاقه شدید خود را به عوامل توسعه، کارایی و اهداف پاکستان در رفع بیکاری از طریق تولیدات و تجارت خرما ابراز کرد و گفت: خرما در سراسر جهان جایگاه برجسته ای دارد که در تقویت اقتصاد کشور نقش دارد.

وی اظهار داشت که تلاش های SRSPO برای توانمندسازی زنان قابل ستایش است و برای ریشه کنی فلج اطفال از پاکستان بهترین ها را آرزو می کنم . او از اقدامات انجام شده در کمپین مبارزه با فلج اطفال در پاکستان قدردانی کرد.

نمایندگان جامعه تجاری پیشنهاد کردند که ایالات متحده باید برای رشد بیشتر صنعت کشاورزی و مواد غذایی کمک فنی ارائه دهد و به جوانان پاکستانی در اجرای اقدامات آموزشی برای توسعه مهارت کمک کند.

ارسال نظر

 
1