خبر فوری

 
بازداشت سه تروریست از جمله یک داعشی در عملیات دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :192954707

10:22 1403/05/14


برچسب ها : بازداشت, پاکستان, تروریست, تروریست های داعش, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, دولت محلی ایالت پنجاب, گروه تروریستی داعش,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب طی عملیات اطلاعاتی موفق شد سه تروریست از جمله یک فرمانده مهم داعش را دستگیر و مواد منفجره آماده شده جهت انجام عملیات های تروریستی را کشف و خنثی کند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب طی انجام 78 عملیات اطلاعاتی موفق شد سه تروریست از جمله یک فرمانده مهم داعش را دستگیر و مواد منفجره آماده شده جهت انجام عملیات های تروریستی را کشف و خنثی کند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پنجاب امروز طی بیانیه ای اظهار کرد: درپی افزایش نگرانی های امنیتی، عملیات هایی در شهر های مختلف از جمله فیصل آباد، جهلم و چکوال انجام گرفت که در این بین عبدالوهاب، سیف الله و خرم عباس دستگیر شدند.

تجهیزات کشف شده از نزد این عناصر تروریستی شامل مواد منفجره، سه عدد چاشنی، 8متر کابل انفجاری، دو عدد بمب دست ساز، سلاح آتش زا، تلفن همراه و نقدینگی می باشد.

سخنگو در ادامه تصریح داشت که در یک هفته گذشته طی 952 عملیات ضربتی 506 فرد مشکوک به تروریسم دستگیر شدند و از 32 هزار نفر تحقیقات انجام گرفت. دایره مبارزه با تروریسم برای خاتمه ی خطر تروریسم و حفظ ایالت پنجاب مصمم می باشد.

ارسال نظر

 
1