خبر فوری

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| همزمان با آزادی یک نفر از بند سرویس های امنیتی پاکستان، یک شهروند دیگر بلوچ توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر و ناپدید شد.

طبق جزئیات اعلام شده، شعیب لیاقت ساکن محله بازار کولواهی منطقه آبسر شهر تربت که 9 آوریل سال گذشته میلادی(20 فروردین 1402) از مغازه خود دستگیر و ناپدید شده بود پس از تحمل نزدیک به یک سال اسارت، روز پنجشنبه از بند سرویس های امنیتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهرستان خضدار ایالت بلوچستان حکایت از آن دارد که نیروهای امنیتی ارتش پاکستان پدر شوکت حکیم گنگو از فرماندهان تیپ مجید ارتش آزادی بخش بلوچ که در حمله گوادر نقش داشت را دستگیر و به محل نامشخص منتقل نمودند.

طبق جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته با یورش به منطقه گزگی شهرستان خضدار یک فرد مسن به نام عبدالحکیم را ربودند.

لازم به ذکر است در حمله ساعت 15:30 روز گذشته علیه مقر نهادهای امنیتی پاکستان شامل سازمان اطلاعات پاکستان و سازمان استخبارات نظامی ارتش در گوادر 8 تن از اعضای گروه فدائیان تیپ مجید ارتش آزادی بخش بلوچ مشارکت نمودند که یکی از آنها شوکت حکیم ملقب به سفر خان نام دارد.

ارسال نظر

 
1