خبر فوری

 
سفیر ترکیه در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در اسلام‌آباد با مقامات پاکستانی دیدار کرد
کد خبر :1922714916

12:11 1403/06/15


برچسب ها : آصف علی زرداری, آنکارا, اسلام آباد, پاکستان و ترکیه, رئیس جمهور پاکستان, روابط دو جانبه, سفیر ترکیه, سید محسن نقوی, مهمت باچاجی, وزیر کشور پاکستان,

مهمت باچاجی سفیر ترکیه در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در اسلام‌‌آباد، با آصف علی زرداری رئیس جمهور و سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان دیدار های جداگانه ای انجام داد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| مهمت باچاجی سفیر ترکیه در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در اسلام‌‌آباد، با آصف علی زرداری رئیس جمهور و سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان دیدار های جداگانه ای انجام داد.

سفیر ترکیه روز چهارشنبه با حضور در کاخ ریاست جمهوری اسلام‌‌آباد با آصف علی زرداری دیدار خداحافظی انجام داد.

مهمت باچاجی امروز پنجشنبه با سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان دیدار کرد که در این بین در مورد امور مورد علاقه متقابل تبادل نظر انجام گرفت.

در این نشست علاوه بر ارتقای همکاری ها در حوزه های مبارزه با تروریسم، پلیس و نیروهای اطلاعاتی، برای افزایش تعداد پرواز های میان دو کشور نیز توافق انجام گرفت.

سفیر ترکیه ضمن محکوم کردن حملات انجام گرفته در ایالت بلوچستان، خاطر نشان کرد که ترکیه نیز چندی پیش با تروریسم مواجه شده بود که پس از کنترل این معضل، هم اکنون اوضاع بهبود یافته است. وی پیشنهاد هرگونه همکاری لازم در زمینه مبارزه با تروریسم را به پاکستان ارائه کرد.

محسن نقوی اظهار کرد که در ماه اکتبر به دعوت ترکیه به این کشور سفر خواهم کرد و در این میان در مورد تعمیق و تقویت بیشتر مناسبات فی‌مابین رایزنی انجام می گیرد. خواستار تحکیم هرچه بیشتر روابط بی نظیر برادرانه با ترکیه هستیم.

وی در ادامه به مهمت باچاجی بابت انتصاب در سمت نماینده ویژه مقابله با اسلام هراسی در سازمان همکاری اسلامی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

 
1