خبر فوری

 
دیدار مقام پاکستانی با مقامات لائوس و استرالیا در حاشیه نشست آسه آن
کد خبر :1922646689

17:48 1403/03/22


برچسب ها : استرالیا, پاکستان و استرالیا, پاکستان و لائوس, دستیار معاون وزیر امور خارجه پاکستان, روابط دوجانبه, عمران احمد صدیقی, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه و تجارت استرالیا,

عمران احمد صدیقی دستیار وزیر امور خارجه پاکستان در امور آسیا و اقیانوسیه در نشست مقامات ارشد مقدماتی برای نشست وزیران مجمع منطقه ای آسه آن در وینتیان پایتخت کشور لائوس شرکت کرد.


وینتیان: به گزارش راز نیوز | عمران احمد صدیقی دستیار وزیر امور خارجه پاکستان در امور آسیا و اقیانوسیه در نشست مقامات ارشد مقدماتی برای نشست وزیران مجمع منطقه ای آسه آن در وینتیان پایتخت کشور لائوس شرکت کرد.

دستیار وزیر امور خارجه پاکستان در امور آسیا و اقیانوسیه در حاشیه این نشست با Phoxay KHAYKHAMPHITHOUNE معاون وزیر امور خارجه لائوس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف به بررسی اجمالی ابعاد مختلف روابط دوجانبه پرداختند و پیشنهادات برای تقویت همکاری های دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

عمران احمد صدیقی همچنین با میشل چان معاون وزیر امور خارجه و تجارت استرالیا در امور جنوب و جنوب شرقی آسیا به گفتگو و رایزنی در خصوص بررسی موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.

ارسال نظر

 
1