خبر فوری

 
دیدار وزیر ارشد گلگیت بلتستان با خضر فرهادوف سفیر آذربایجان
کد خبر :1921271102

13:02 1402/07/26


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, روابط دوجانبه, سفیر آذربایجان, وزیر ارشد ایالت گلگیت بلتستان, وزیر ارشد گلگیت بلتستان,

حاجی گلبر خان وزیر ارشد گلگیت بلتستان با خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد، دیدار و بر روابط نزدیک میان گلگیت بلتستان و آذربایجان تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حاجی گلبر خان وزیر ارشد گلگیت بلتستان به همراه خانم دلشاد بانو وزیر ایالت برای زنان و کودکان با خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد، دیدار و بر روابط نزدیک میان گلگیت بلتستان و آذربایجان تاکید کرد.

وزیر ارشد ضمن ابراز تمایل خود به روابط نزدیک میان دوطرف، پیشنهاد خواهر خواندگی میان شهرهای گلگیت بلتستان و آذربایجان را ارائه کرد.

وی ضمن درخواست از آذربایجان جهت همکاری و کمک در توسعه بخش های انرژی، گردشگری و کشاورزی گلگیت بلتستان، گفت: همچنین خواستار ایجاد حداکثر فرصت برای دانشجویان گلگیت بلتستان برای ادامه تحصیلات عالی در آذربایجان تحت برنامه تبادل دانشجو هستیم.

سفیر آذربایجان این دیدار را بسیار خوشایند توصیف کرد و زیبایی های طبیعی در گلگیت بلتستان و مناطق گردشگری آن را مورد ستایش قرار داد و گفت: متعهد می شوم تمامی درخواست های شما را با دولت آذربایجان مطرح خواهم کرد.

ارسال نظر

 
1