خبر فوری

 
بی ال اف: 5 نظامی ارتش پاکستان را در کیچ به هلاکت رساندیم
کد خبر :1921073504

11:04 1402/10/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله مسلحانه, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد و گفت: در این حمله دست کم 5 نظامی دشمن به هلاکت رسیده و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد و گفت: در این حمله دست کم 5 نظامی دشمن به هلاکت رسیده و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای در این باره اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت یک بعد از ظهر روز پنجشنبه کاروان نظامی ارتش پاکستان مشتمل بر 3 دستگاه خودرو را با کمین کردن در مسیرشان در نزدیکی منطقه شیپچار از توابع بخش مند شهرستان کیچ هدف قرار دادند.

وی افزود: یکی از خودروهای مذکور تحت حمله شدید فدائیان بلوچ قرار گرفت و دو دستگاه نیز متحمل خساراتی شدند. فدائیان بلوچ همچنین یک پاسگاه واقع در نزدیکی محل حمله را نیز هدف قرار دادند که احتمالاً خساراتی را برای ارتش دشمن به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ در این حمله ارتش شکست خورده دشمن را به نحوی تحت فشار قرار دادند که آنها حتی قادر به شلیک یک گلوله نبود و همچون گذشته در حال فرار از منطقه بودند و دو دستگاه از نیروهای دشمن موفق شدند از منطقه بگریزند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان گفت: رویکرد جدید سازمان‌های ملی گرای بلوچ باعث ایجاد موجی از ترس روانی و جسمی در میان ارتش پاکستان شده است، بر همین اساس آنها به تلافی حملات فدائیان بلوچ اقدام به شلیک خمپاره به سوی مناطق مسکونی می‌کنند.

وی افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان عهد می‌ورزد که دشمن اشغالگر را بیش از این دچار شکست روانی کرده و آنها را نسبت به خروج از سرزمینمان وادار نماید.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد. منافع و مواضع ارتش اشغالگر پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان در تیررس اهداف ما قرار خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1