خبر فوری

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه مستونگ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اظهار داشت: مبارزان بلوچ ما روز گذشته نیروهای ارتش اشغالگر پاکستانی را در 2 حمله جداگانه در منطقه اسپلنجی مستونگ مورد حمله قرار دادند که در نتیجه این حملات 8 نظامی به هلاکت رسیده و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند، همچنین یک خودروی زرهی منهدم گردید و 4 دستگاه خودروی دیگر نیز دچار آسیب های شدید شدند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: مبارزان بلوچ ما با کمین کردن در مسیر کاروان ارتش اشغالگر پاکستانی در منطقه گوندین مَرو از توابع اسپلنجی، نیروهای پاکستانی را به وسیله سلاح های سنگین و خودکار خود نشانه گرفتند، در این حمله 4 خودروی ارتش پاکستان از جمله یک دستگاه کامیون مورد هدف واقع شدند که در نتیجه آن 8 نظامی دشمن کشته شده و خسارات شدیدی به 2 خودرو وارد آمد.

سخنگوی بی ال ای تصریح کرد: همزمان یک تیم دیگر از ارتش دشمن شامل خودروی زرهی که برای کمک به کاروان نظامی به محل اعزام شده بود را مبارزان بلوچ با استفاده از بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که منجر به نابودی کامل آن شد و 3 تن از سرنشینان آن نیز دچار جراحت شدند. انفجار بمب کنترل از راه دور باعث شکست ارتش دشمن در پیشروی گردید.

وی افزود: پس از این حمله بالگرد ارتش دشمن در منطقه حضور یافت، اما مبارزان بلوچ تحت یک برنامه ریزی منظم، خود را به پناهگاه های امن رساندند.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم مبارزات مسلحانه تا زمان آزادی سرزمین بلوچ تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1