خبر فوری

 
تقویت بخش سلامت محور رایزنی سفیر کنیا با وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1920122020

16:47 1402/08/26


برچسب ها : اجلاس جهانی بهداشت, پاکستان و کنیا, دولت موقت, روابط دوجانبه, همکاری دوجانبه, وزیر بهداشت, وزیر بهداشت پاکستان,

سفیر کنیا در اسلام آباد با دکتر ندیم جان وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سفیر کنیا در اسلام آباد با دکتر ندیم جان وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.

در این دیدار، بر گسترش بیشتر روابط دوجانبه میان پاکستان و کنیا همچنین تسریع در امضای تفاهم نامه بخش سلامت که منجر به تقویت و ترویج آزمایشگاه داروسازی، گردشگری پزشکی، تقویت سیستم سلامت و واکنش اضطراری می شود، توافق شد.

در همین حال، دکتر ندیم جان وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان همچنین از سفیر کنیا برای شرکت در اجلاس جهانی امنیت بهداشت که در تاریخ 10 آذرماه (1 دسامبر) در اسلام آباد برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.

وی افزود: در این اجلاس رهبران ارشد بهداشت، مقامات و فناوران از سراسر جهان گرد هم خواهند آمد.

در پایان این نشست، سفیر کنیا اقدامات صورت گرفته برای برگزاری اجلاس امنیت جهانی بهداشت در اسلام آباد، را مورد ستایش قرار داد و گفت: هر دو کشور از تبادل تجربیات در زمینه پزشکی بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر

 
1