خبر فوری

 
سرکنسول آمریکا در لاهور: ابتکارات مردم پسند وزیر ارشد پنجاب ستودنی هستند
کد خبر :1918285204

10:07 1402/11/02


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, خواهر خواندگی, روابط دوجانبه, سروزیر, سرکنسول آمریکا, سید محسن نقوی, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کالیفرنیا,

خانم کریستین کی هاوکنز سرکنسول ایالات متحده آمریکا در لاهور امروز دوشنبه 2 بهمن با سید محسن نقوی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| خانم کریستین کی هاوکنز سرکنسول ایالات متحده آمریکا در لاهور امروز دوشنبه 2 بهمن با سید محسن نقوی وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد.

سرکنسول با بیان اینکه دولت موقت ایالت پنجاب به ریاست محسن نقوی، حق خدمت به مردم را ادا کرده است، ابتکارات مردم پسند وزیر ارشد را مورد تمجید و ستایش قرار داد و گفت: محسن نقوی، وزیر ارشد بسیار متحرک و سخت کوشی است، همه از فعالیت های وی تعریف می کنند.

وزیر ارشد ایالت، گفت: به دنبال بهره مندی از تجربیات آمریکا در زمینه افزایش تولیدات کشاورزی از جمله گندم هستیم و در حال تلاش برای الحاق از دانشگاه کالیفرنیا به موسسات آموزشی پنجاب می باشیم. همچنین می خواهیم بر پروژه ساخت خانه های کوچک در ایالت پنجاب به سبک کالیفرنیا کار کنیم.

 محسن نقوی در ادامه اظهارات خود آلودگی هوا را چالشی بزرگ عنوان کرد و تصریح داشت که تعیین علل آن بسیار ضروری است. در مدت زمان کوتاه تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا به مردم خدمت کنیم. به دنبال تقویت بیشتر همکاری ها تحت توافقنامه خواهرخواندگی پنجاب و کالیفرنیا هستیم.

ارسال نظر

 
1