خبر فوری

 
 
اختتام رزمایش بین المللی ستاره درخشان 2023 با حضور نیروی هوایی پاکستان در مصر
کد خبر :191803464

13:32 1402/06/26


برچسب ها : پاکستان و مصر, جنگنده JF-17, رزمایش مشترک, نیروی هوایی ارتش پاکستان, همکاری نظامی,

رزمایش هوایی بین المللی ستاره درخشان 2023 که در پایگاه محمد نجیب کشور مصر با شرکت نیروی هوایی پاکستان برگزار شد، به پایان رسید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رزمایش هوایی بین المللی ستاره درخشان 2023 که در پایگاه محمد نجیب کشور مصر برگزار شد به پایان رسید. این رزمایش دو هفته ای با حضور 30 کشور از جمله پاکستان، آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، عمان، اردن، یونان و قطر به پایان رسید.

به گزارش پاکستان، نیروهای نیروی هوایی پاکستان در این رزمایش شرکت و آخرین جت های جنگنده JF-17 Thunder آن عملکرد مثال زدنی داشتند. این مشارکت موفق نه تنها تعهد نیروی هوایی پاکستان را به همکاری های منطقه ای و بین المللی تقویت کرد، بلکه عملکرد و قابلیت های آن را در یک محیط متنوع و چالش برانگیز برجسته کرد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط سخنگوی نیروی هوایی پاکستان در روز یکشنبه، ستاره درخشان، که به عنوان یک برنامه آموزشی دوجانبه بین ایالات متحده و مصر در سال 1977 آغاز شد، به عنوان یک تمرین بین المللی قابل توجه شناخته می شود. این رزمایش قابلیت همکاری بین نیروهای بین المللی را بهبود بخشیده و آموزش مشترک بین این کشورها را برای مقابله با تهدیدات ترکیبی منطقه ای افزایش داده است. نیروی هوایی پاکستان با توجه به اهمیت استراتژیک رزمایش و پایبندی به تعهد خود به ثبات منطقه ای و همکاری بین المللی، فعالانه در این رزمایش ها شرکت کرد.

ارسال نظر

 
1