خبر فوری

 
اتحاد جنبش ملی متحد پاکستان با عناصر تکفیری در کراچی
کد خبر :1916908744

14:27 1402/11/15


برچسب ها : MQM, افراد تکفیری, انتخابات, انتخابات پارلمانی, تروریست, جنبش ملی متحد, جنبش ملی متحد پاکستان, رمضان مینگل, سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, گروه تکفیری, مصطفی کمال, کراچی,

مصطفی کمال معاون ارشد سرپرست جنبش ملی متحد پاکستان MQM با منظور احمد مینگل سرکرده گروه تروریستی سپاه صحابه دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| مصطفی کمال معاون ارشد سرپرست جنبش ملی متحد پاکستان MQM مورخه 12 بهمن با منظور احمد مینگل سرکرده گروه تروریستی سپاه صحابه و قاتل هزاران شیعه و مردم بیگناه پاکستان دیدار کرد.

این نشست که با هدف تقویت حوزه های انتخاباتی دو طرف و حمایت از یکدیگر در زمینه انتخابات در دفتر مدرسه جامعه صدیقیه کراچی صورت گرفت، موجب ناراحتی مردم شیعه پاکستان شده است.

بخوانید: سجده پیوسته جنبش ملی متحد مقابل عناصر تکفیری در کراچی

پیش از این نیز این حزب با دیگر سرکرده های گروه تروریستی سپاه صحابه چون اورنگزیب فاروقی دیدار کرده است که نتیجه این دیدار ها حمایت از یکدیگر در حوزه های انتخاباتی و جذب آراء بیشتر می باشد.

در دیدار مصطفی کمال معاون ارشد سرپرست جنبش ملی متحد پاکستان با رمضان مینگل در کراچی، تصمیم گرفته شد تا نامزد انتخاباتی آزاد در حوزه NA242 به نام حافظ حبیب شاه و نجیب الله خان نیازی از حوزه PS112، به نفع مصطفی کمال نامزد حوزه انتخاباتی NA242 و محمد اکرام اعوان حوزه PS112، کناره گیری کنند.

 

روند فزاینده این دیدارها نشان دهنده متمایل بودن این حزب سیاسی به سمت گروه های تکفیری تروریستی دست ساز هیئت حاکمه پاکستانی می باشد که دست هایشان به خون هزاران بیگناه از جمله شهروندان شیعه پاکستانی آغشته است.

از سوی دیگر کاربران تکفیری در واکنش به این دیدارها بیان داشتند که بسیاری از روحانیون (تکفیری) از مصطفی کمال حمایت می کنند.

بخوانید: اعلام حمایت احزاب سیاسی از اورنگزیب فاروقی سرکرده گروه تروریستی

ارسال نظر

 
1