خبر فوری

 
معاون وزیر امور خارجه پاکستان در نشست آسه آن سخنرانی کرد
کد خبر :1905936859

15:56 1403/05/08


برچسب ها : آسه آن, افغانستان, پاکستان و آسه آن, پاکستان و لائوس, جامو و کشمیر, سائرس سجاد قاضی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, غزه, مردم فلسطین, مسئله فلسطین, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

معاون وزیر امور خارجه پاکستان در نشست وزیران سی و یکمین مجمع منطقه ای آسه آن که در 27 ژوئیه در جمهوری دموکراتیک خلق لائوس برگزار شد، شرکت و سخنرانی کرد.


وینتیان: به گزارش راز نیوز | محمد سیروس سجاد قاضی معاون وزیر امور خارجه پاکستان در سی و یکمین نشست وزیران مجمع منطقه ای آسه آن که در 27 ژوئیه در جمهوری دموکراتیک خلق لائوس برگزار شد، شرکت و سخنرانی کرد.

به گفته ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، سی و یکمین نشست وزیران مجمع منطقه ای آسه آن در شهر وینتیان پایتخت لائوس برگزار شد و معاون وزیر امور خارجه در این نشست بر تعهد پاکستان بر صلح، امنیت و همکاری منطقه ای تأکید کرد.

سجاد قاضی همچنین از نقش آسه آن در اتصال و توسعه و شکوفایی منطقه قدردانی و موضع پاکستان را در زمینه اختلافات منطقه ای در آسیا و اقیانوسیه ارائه کرد.

وی همچنین وضعیت جامو و کشمیر تحت اشغال غیر قانونی هند را مورد تاکید قرار داد و علاوه بر این بر لزوم حل و فصل موضوع کشمیر مطابق با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و آرمان‌های مردم این منطقه تاکید نمود.

معاون وزیر امور خارجه موضع پاکستان را در خصوص وضعیت غزه و افغانستان اعلام کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان همچنین بیان کرد: سجاد قاضی معاون وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه اجلاس منطقه ای آسه آن با معاون وزیر امور خارجه چین و دبیر کل وزارت امور خارجه مالزی دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظر

 
1