خبر فوری

 
 
گارد جمهوری خواه بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در کویته را بر عهده گرفت
کد خبر :1905872074

13:07 1401/11/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس ایالت بلوچستان, پلیس کویته, دوستین بلوچ, سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ, گارد جمهوری خواه بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نارنجک دستی, کلانتری, کویته,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام گارد جمهوری خواه بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای پلیس در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام گارد جمهوری خواه بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای پلیس در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

دوستین بلوچ سخنگوی گارد جمهوری خواه بلوچ در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما امروز نیروهای پلیس وابسته به نظام اشغالگر پاکستان را به وسیله بمب در شهر کویته هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما کلانتری شال کوت در شهر کویته را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی پلیس زخمی شده و خسارت‌هایی نیز به ساختمان و خودروهای مستقر در محل وارد آمد.

دوستین بلوچ گفت: سازمان ما مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و این حملات تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر از بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1