خبر فوری

 
تداوم اقدامات ضد شیعه نهادهای امنیتی پاکستان در پاراچنار
کد خبر :1905803952

15:22 1403/01/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاراچنار, تیپ زینبیون, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان, گروه های تروریستی, مدافعان حرم, نیروهای امنیتی پاکستان,

نهادهای امنیتی پاکستان در ادامه اقدامات ضد شیعه خود در منطقه پاراچنار 2 تن از اهالی شیعه این منطقه را به دلیل ارتباط با لشکر زینبیون دستگیر نمودند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نهادهای امنیتی پاکستان در ادامه اقدامات ضد شیعه خود در منطقه پاراچنار 2 تن از اهالی شیعه این منطقه را به دلیل ارتباط با لشکر زینبیون دستگیر نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز گذشته با یورش به منطقه پاراچنار مرکز شهرستان قبایلی نشین آژانس کُرم 2 شهروند شیعه به نام های جمیل حسین و فضل حسین را دستگیر و محل ناشناس منتقل نمودند.

نهادهای امنیتی پاکستان مدعی شده‌اند جمیل حسین به دلیل ارتباط با لشکر زینبیون و مشارکت در فعالیت‌های تروریستی مورد بازداشت قرار گرفته است.

لازم به ذکر است این دومین مورد از بازداشت شهروندان شیعه منطقه پاراچنار پس از تروریستی خواندن لشکر زینبیون توسط دولت این کشور به شمار می‌رود.

طبق ابلاغیه چند روز قبل وزارت کشور دولت پاکستان تیپ(لشکر) زینبیون به دلیل آنکه تهدید امنیتی به شمار می‌رود در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد.

بخوانید: بازداشت یک شیعه اهل پاراچنار به اتهام واهی ارتباط با زینبیون

ارسال نظر

 
1