خبر فوری

 
اشتیاق پاکستان و بحرین به تقویت همکاری های دفاعی و امنیتی
کد خبر :1905083855

11:27 1402/12/26


برچسب ها : پاکستان و بحرین, روابط نظامی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, فرمانده گارد ملی بحرین, همکاری دفاعی,

فرمانده گارد ملی بحرین و فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان در نشستی دو جانبه بر تقویت بیشتر همکاری های دفاعی فی مابین تاکید کردند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| شیخ محمد بن عیسی بن سلمان الخلیفه فرمانده گادر ملی بحرین با ژنرال عاصم منیر فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، فرمانده گارد ملی بحرین در بدو ورود به ستاد نیروی زمینی ارتش، توسط گارد افتخاری مورد استقبال قرار گرفت و سپس به نشست دو جانبه با ارتشبد عاصم منیر پرداخت.

طرفین در این نشست مولفه های تقویت همکاری نظامی، امنیت منطقه و به همراه تلاش های مشترک برای مبارزه با تروریسم، امور مورد علاقه متقابل را هم مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده ارتش پاکستان در این نشست با ابراز اشتیاق پاکستان به توسعه مناسبات نظامی با بحرین، گفت: پاکستان به روابط مستحکم دفاعی، دیپلماتیک و اقتصادی خود با بحرین به دید ارزش می نگرد. وی در ادامه صحبت های خود بر ضرورت افزایش همکاری در راستای توسعه ثبات و امنیت منطقه ای تاکید کرد.

 از طرفی فرمانده گارد ملی بحرین تلاش های پاکستان برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی را مورد تمجید قرار داد و بر عزم بحرین به تقویت مناسبات دفاعی و امنیتی با پاکستان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1