خبر فوری

 
حمایت احزاب اهل سنت پاکستان از عملیات "عزم استحکام"
کد خبر :1904361482

14:02 1403/04/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, اهل سنت پاکستان, پاکستان, سنی, عملیات نظامی,

برخلاف احزاب برجسته سیاسی-مذهبی، 30 حزب اهل سنت طی گردهمایی در اسلام‌‌آباد، حمایت خود از عملیات عزم استحکام را ابراز کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| نمایندگان و رؤسای بیش از 30 حزب اهل سنت طی شرکت در نشست مشترک احزاب اهل سنت در دبیرخانه مرکزی "انجمن طلبه اسلام" با اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه، عملیات "عزم استحکام/ثبات قاطع" را جهادی مقدس و بزرگ اعلام کردند.

این نشست ضمن اعلام حمایت و تایید عملیات عزم راسخ، آن را جهادی مقدس و بزرگ توصیف کرده و گفت: حمایت از این عملیات وظیفه هر پاکستانی است؛ تروریسم هیچ ارتباطی با اسلام یا پاکستان ندارد و ضمن آغاز عملیات، باید دست نهاد های امنیتی را باز بگذارند.

در این اعلامیه مشترک ضمن انتقاد از مخالفان این عملیات نظامی، گفته شد که تلاش برای نجات آنهایی که با پاکستان اعلام جنگ کرده اند، خیانت به کشور به حساب می آید. این عملیات از نیاز های کشور است که کل ملت از آن حمایت می کند. تروریسم موجب بدنام شدن اسلام و تضعیف پاکستان شده است؛ تا نابودی آخرین تروریست، در کنار ارتش و نهاد های امنیتی ایستاده ایم.

در این اجلاس به همراه انجمن طلبه اسلام، جماعت مرکزی اهلسنت پاکستان، جماعت اهلسنت پاکستان، جنبش سنی پاکستان، جنبش مصطفائی پاکستان، بزم همدم پاکستان، جمعیت علمای پاکستان، حزب فلاح پاکستان، شیران اسلام، انجمن شعور اسلام، پاسبان حقوق اهلسنت، تحفظ ناموس رسالت، انجمن فدائیان مصطفی، بزم فروغ اسلام، شورای میلاد پاکستان، جانثاران ختم نبوت، حزب نظام مصطفی ، شورای ملی مشائخ، محافظان نظریه پاکستان، نیروی جوانان سنی، مجمع عدالت خواهی مصطفی، بیش از 30 حزب اهلسنت شرکت کردند.

این درحالی است که احزاب سیاسی برجسته پاکستان همچون جمعیت علمای اسلام شاخه فضل، شورای اتحاد اهل سنت و جماعت اسلامی با این عملیات نظامی مخالفت کرده اند.

ارسال نظر

 
1