خبر فوری

 
 
تأکید بلاول بوتو زرداری بر اهمیت روابط دوجانبه اسلام آباد_آنکارا
کد خبر :1902361061

14:20 1402/01/24


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و ترکیه, زلزله ترکیه, سفیر ترکیه, سیل, مهمت باچاجی, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان در جریان دیدار با سفیر ترکیه بر اهمیت روابط دوجانبه اسلام آباد آنکارا تأکید و خواستار تعمیق مناسبات میان دو کشور شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان در جریان دیدار با سفیر ترکیه بر اهمیت روابط دوجانبه اسلام آباد آنکارا تأکید و خواستار تعمیق مناسبات میان دو کشور شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مهمت پاچاجی سفیر ترکیه در اسلام آباد روز گذشته با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان دیدار نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با اشاره به مناسبات دیرینه و دوستانه میان اسلام آباد و آنکارا اظهار داشت: پاکستان و ترکیه با دارا بودن روابط تاریخی و مردمی متقابل همواره در برهه‌های حساس و دشوار در کنار یکدیگر حضور دارند.

وی افزود: همکاری دولت ترکیه در جریان سیل سهمگین اخیر در پاکستان قابل تقدیر است.

در ادامه این دیدار سفیر ترکیه نیز متقابلاً از همکاری همه‌جانبه پاکستان در زمین‌لرزه مهیب اخیر در ترکیه تقدیر نمود.

دو طرف در این دیدار بر عزم و تعهد خود نسبت به همکاری دوجانبه در تمامی زمینه‌ها تأکید کرده و نسبت به تداوم فعالیت‌ها در جهت ارتقای همکاری در زمینه‌های تجارت، سرمایه گذاری، دفاعی، آموزش و فرهنگ توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1