خبر فوری

 
 
بازداشت یکی از عوامل اصلی انفجار روز گذشته در پیشاور
کد خبر :1902228505

12:09 1402/12/21


برچسب ها : انفجار بمب, دایره مبارزه با تروریسم, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, سی تی دی, نیروهای امنیتی پاکستان,

یکی از عوامل اصلی انفجار تروریستی روز گذشته در پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا با اقدام اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان شناسایی و دستگیر شد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| یکی از عوامل اصلی انفجار تروریستی روز گذشته در پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا با اقدام اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان شناسایی و دستگیر شد.

طبق اعلام دایره مبارزه با تروریسم، پس از انجام تحقیقات در خصوص انفجار مهیب تروریستی در بازاری واقع در خیابان ناصر باغ شهر پیشاور و سرنخ‌های دریافت شده چند عملیات در نقاط مختلف شهر پیشاور صورت گرفت و 3 مظنون در این رابطه دستگیر شدند.

به گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، با توجه به انهدام کامل موتورسیکلت بمب گذاری شده و دستگاه تلفن همراه کشف شده از محل انفجار تیم تحقیقات قادر به دریافت اطلاعات آنها نشدند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم همچنین از به هوش آمدن یکی از تروریست‌های مجروح در این حادثه خبر داد و گفت: این تروریست پس از مداوا شدن کامل مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در انفجار تروریستی روز گذشته در خیابان ناصر باغ شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا 2 تروریست کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد، این انفجار در حین انتقال مواد منفجره به منطقه مورد هدف صورت گرفت.

ارسال نظر

 
1