خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سردار شکیب احمد سفیر امارت اسلامی (طالبان افغانستان) در اسلام آباد با آصف علی خان درانی نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان به گفتگو و رایزنی پرداخت.

این نشست با هدف تنش زدایی پس از انجام عملیات ضد تروریستی پاکستان علیه عناصر تروریستی تحریک طالبان در خاک افغانستان، صورت گرفت.

به گفته سفارت افغانستان در اسلام آباد، در این دیدار مقامات دو کشور به گفتگو و بررسی چالش‌های اخیر بین دو کشور، احیای روابط سیاسی، تجاری، روابط میان مردم دو کشور و دیگر جنبه‌های روابط دوجانبه پرداختند.

از سوی دیگر روز گذشته 3 فروردین (22 مارس) وزارت امور خارجه پاکستان طی انتشار بیانیه ای حمله تروریستی که در تاریخ 2 فروردین (21 مارس) در قندهار رخ داد و منجر به کشته و زخمی شدن تعداد بسیاری از شهروندان افغانستانی شد را به شدت محکوم کرد و گفت: دولت و مردم پاکستان صمیمانه به خانواده های داغدار تسلیت می گویند و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می کنند.

وزرات خارجه پاکستان در ادامه خاطرنشان کرد: پاکستان بر محکومیت شدید تروریسم در همه اشکال و مظاهر آن تاکید می کند، تروریسم یک نگرانی مشترک است که هر دو کشور باید از طریق تلاش جمعی به آن رسیدگی کنند.

ارسال نظر

 
1