خبر فوری

 
 
آمریکا: برای گفتگو در افغانستان با رهبری پاکستان در تماس هستیم / آماده همکاری با دولت موقت اسلام آباد می باشیم
کد خبر :1901248164

11:11 1402/05/25


برچسب ها : افغانستان, پاکستان, پاکستان و آمریکا, تروریست, تروریسم, روابط دوجانبه, مبارزه با تروریسم, وزارت امور خارجه آمریکا,

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با بیان اینکه برای گفتگو در افغانستان با رهبری پاکستان در تماس هستیم گفت: ایالات متحده مشتاق همکاری نزدیک با نخست وزیر موقت پاکستان و تیم او است.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه برای گفتگو در افغانستان با رهبری پاکستان در تماس هستیم، افزود: رایزنی و مشورت با پاکستان در راستای مبارزه با تروریسم و دیگر امور جریان دارد، منافع پاکستان و آمریکا در خصوص ثبات منطقه ای و مقابله با خطرات مشترک می باشند.

وی در ادامه اظهار داشت که آماده همکاری با پاکستان برای مقابله با گروه های تروریستی هستیم و از تلاش های پاکستان در خصوص مبارزه با تروریسم حمایت می کنیم؛ باید تحت حاکمیت قانون، امنیت شهروندان تضمین داده شود.

ودانت پاتل با اشاره به انتصاب سناتور انورالحق کاکر به عنوان نخست وزیر موقت پاکستان، گفت که ایالات متحده بر حمایت خود در زمینه های مورد علاقه دوجانبه از جمله برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه تاکید کرده است. ایالات متحده مشتاق همکاری نزدیک با نخست وزیر موقت و تیم او است.

وی گفت: البته ما به همکاری با پاکستان در زمینه های مورد علاقه دوجانبه از جمله منافع خود در ثبات اقتصادی، رفاه و امنیت پاکستان، برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه و احترام به دموکراسی و حاکمیت قانون ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1