خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: در حمله گوادر 7 نیروی پاکستانی را به قتل رساندیم
کد خبر :1900393383

12:26 1403/01/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان گوادر, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های مبارز بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در شهرستان گوادر ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های مبارز بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به نیروهای پاکستانی در شهرستان گوادر ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما نیروهای پاکستانی را در محدوده منطقه درامب مسیر سد اکاده گوادر مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن 7 نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 8 صبح روز یکشنبه کاروان ارتش اشغالگر پاکستانی را در منطقه کوهستانی درامب شهرستان گوادر به وسیله سلاح های جدید و سنگین مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن 7 نظامی دشمن به هلاکت رسیده و دو تن دیگر نیز مجروح شدند. همچنین خساراتی نیز به خودروها و موتورسیکلت های دشمن وارد آمد.

وی تصریح کرد: در این کاروان تیم ویژه خنثی سازی بمب نیز حضور داشت که از سد آکاره به سمت پاسگاه های دشمن در حال تردد بود، منطقه ای که یک پایگاه بزرگ راه اندازی شده است.

وی افزود: با تاکتیک مناسب و اطلاع به هنگام فدائیان بلوچ ضربه سنگین به دشمن وارد آمد.

وی خاطرنشان کرد: هدف زندگی فدائیان بلوچ که برای دفاع از سرزمین بلوچ در حال مبارزه هستند با بلوچستانی آباد و آزاد پیوند خورده است، فدائیان مملو از عشق به وطن هرگونه تردد و پروژه نیروهای اشغالگر پاکستانی را تحت رصد دارند و از توانمندی انجام هرگونه عملیات مرگبار برخوردارند.

وی در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات مرگبار تا زمان خروج کامل نیروهای پاکستانی از بلوچستان تاکید می کند.

 

ارسال نظر

 
1